Известие

Collapse
No announcement yet.

За колебаещите се, дали да си монтират ксенон ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Дългите не треперят. Само късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките. Довечера пак ще ги гадая. Иначе друго обажда сега. Добре свети.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Искам да попитам тези които имат от по дълго ксенони - като има мъгла ксенона по добре ли се справя или не.За би ксенона ми е ясно.И си взимайте ксенони а не ксиньони - мноо са смешни
      146 JTD-2000г.
      Punto 1.2

      Comment


      • #33
        При лека мъгла са много по добре. Но при много гъста мъгла да ти кажа може и да са по зле защото светят по силно и осветяват силно облака пред теб. абе при гъста мъгла само инфрачервена камера помага
        Alfa 145 1.8 TS '97

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Само късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките.
          ксеновите крушки (поне мойте) са по-дълги от стандартната крушка.
          но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
          Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
          иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дълги
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
            Ако някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
            Забележете разликата в осветяването от страни
            Колега. Ти махал ли си дефлектора на крушката?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
              ксеновите крушки (поне мойте) са по-дълги от стандартната крушка.
              но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
              Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
              иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дълги

              да те питам след като си махнал дефлекторите или както ти казваш металните капачета, как си закрепи крушките за рефлектора? то нали тези скобички за едно цяло с дефлектора?????
              alfa 156jtd sportwagon

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от encho Покажи съобщение
                да те питам след като си махнал дефлекторите или както ти казваш металните капачета, как си закрепи крушките за рефлектора? то нали тези скобички за едно цяло с дефлектора?????
                Отрязах капачета с клещи, скобичките останаха
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                  Отрязах капачета с клещи, скобичките останаха
                  после е часовникарска работа докато ги сложиш пак тия отделни дребни "железца",ако си малко по-нервен ще откачиш ... - баш Българсака работа ....
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                    после е часовникарска работа докато ги сложиш пак тия отделни дребни "железца",ако си малко по-нервен ще откачиш ... - баш Българсака работа ....
                    като си махнал стъклото предварително няма никакъв проблем

                    но виж да махнеш стъклото . е това е голям проблем
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #40
                      я я я кажи как се маха,че трябва да го отварям да позачистя от боклуците !?
                      Alfa156 Against All

                      Comment


                      • #41
                        Маха се смного труд и нерви!
                        Трябва ти макетно ножче, широки и тънки ламаринки и отверки!
                        Като отлепиш стъклото трябва много да внимаваш с лъскавата част, защото е завита с болтче, за да не се строши!
                        Лепи се със специален силикон.
                        За да свалиш фара трябва да махнеш и бронята.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                        Comment


                        • #42
                          нда
                          само дето след лепене събира конденз
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #43
                            Ааа, тук не съм съгласен. Моите от както съм ги лепнал съм я карал няколко пъти във вода и съм я мил пак няколко пъти и не е имало конденз!
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Дългите не треперят. Само късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките. Довечера пак ще ги гадая. Иначе друго обажда сега. Добре свети.
                              Аз имах същия проблем. Бяха къси и ги напънах. Влезнаха с 300 зора и започнаха да мигат. Мигат около 4-5 мин. докато загреят хубаво.
                              Карах така 2-3 месеца и познай. На път за Гърция ми изгаснаха всички видове светлини по сред нощ. Оказа се, че от това премигване е нагоряло лостчето за фаровете и в един момент е станало непоправимо. Лостчет върви с това на чистачките и сам можеш да се сетиш, че не е от най-евтините.
                              Горещо ти препоръчвам да търсиш по-къси крушки и да дадеш малко повече пари, но да са качествени.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                                ксеновите крушки (поне мойте) са по-дълги от стандартната крушка.
                                но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
                                Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
                                иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дълги
                                Приятелю, заради такива като теб ме е страх да тръгна на дълъг път. Ти мислиш ли, че тези калпачета са сложени за красота? След като ги махнеш, фаровете не могат да се реголират по никакъв начин. Следователно насрещно движещите се автомобили не виждат нищо през ноща. Ксеноновите фарове дори ргулирани са опасно силни за другите участници, а когато не са регулирани през нощта са си полувин ПТП.
                                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X