Дългите не треперят. Само късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките. Довечера пак ще ги гадая. Иначе друго обажда сега. Добре свети.
Известие
Collapse
No announcement yet.
За колебаещите се, дали да си монтират ксенон ...
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеСамо късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките.
но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дългиAlfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеАко някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
Забележете разликата в осветяването от страниDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениексеновите крушки (поне мойте) са по-дълги от стандартната крушка.
но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дълги
да те питам след като си махнал дефлекторите или както ти казваш металните капачета, как си закрепи крушките за рефлектора? то нали тези скобички за едно цяло с дефлектора?????alfa 156jtd sportwagon
Comment
-
Първоначално публикувано от encho Покажи съобщениеда те питам след като си махнал дефлекторите или както ти казваш металните капачета, как си закрепи крушките за рефлектора? то нали тези скобички за едно цяло с дефлектора?????Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеОтрязах капачета с клещи, скобичките останаха
Comment
-
Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщениепосле е часовникарска работа докато ги сложиш пак тия отделни дребни "железца",ако си малко по-нервен ще откачиш ... - баш Българсака работа ....
но виж да махнеш стъклото . е това е голям проблемAlfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Comment
-
Маха се смного труд и нерви!
Трябва ти макетно ножче, широки и тънки ламаринки и отверки!
Като отлепиш стъклото трябва много да внимаваш с лъскавата част, защото е завита с болтче, за да не се строши!
Лепи се със специален силикон.
За да свалиш фара трябва да махнеш и бронята.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДългите не треперят. Само късите. Те май неможаха да жлезнат до край крушките. Довечера пак ще ги гадая. Иначе друго обажда сега. Добре свети.
Карах така 2-3 месеца и познай. На път за Гърция ми изгаснаха всички видове светлини по сред нощ. Оказа се, че от това премигване е нагоряло лостчето за фаровете и в един момент е станало непоправимо. Лостчет върви с това на чистачките и сам можеш да се сетиш, че не е от най-евтините.
Горещо ти препоръчвам да търсиш по-къси крушки и да дадеш малко повече пари, но да са качествени.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениексеновите крушки (поне мойте) са по-дълги от стандартната крушка.
но аз предаварително бях махнал металните калпачета на късите.
Според мен не е добре да подпират защото може да се строшат.
иначе при мен няма трепкане на фаровете - нито къси нито дългиPeugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
Comment